Zpět

Naše služby

Služby Stavebního bytového družstva Krušnohor se neomezují pouze na správu svých - tedy družstevních - domů.

Poskytujeme plně profesionální služby

pro domy společenství vlastníků jednotek (SVJ), jiná družstva, domy spolupodílníků atp.

Služby poskytujeme v oblasti inženýrských činností, v oblasti technické, ekonomické, administrativní i v oblasti právní. Většina naším družstvem spravovaných domů využívá celé portfolio našich služeb, lze však využívat pouze jejich část.

Kromě dalších zahrnují naše služby především tyto činnoti:

  • úplné zpracování vedení účetnictví, fakturace a evidence majetku dle platné legislativy,
  • zpracování čtvrtletních účetních závěrek a roční účetní závěrky,
  • daňové poradenství,
  • zpracovávání mezd a odměn zaměstnanců a funkcionářů klienta, včetně zákonných odvodů,
  • pasportizace, evidence bytů, nebytových prostor, vlastníků a dalších osob,
  • tvorba, evidence a aktualizace předpisů pravidelných plateb,
  • evidence plateb a pravidelná kontrola úhrad a pohledávek,
  • pravidelné porovnávání dat s insolvenčním rejstříkem,
  • zastupování při komunikaci s úřady a podávání výkazů pro daňovou správu a jiné státní orgány,
  • organizace jednání orgánů,
  • vyúčtování zálohových plateb (nákladů a úhrad záloh za služby), včetně vypořádání přeplatků a nedoplatků,
  • evidence a vymáhání pohledávek vč. právních služeb,
  • právní servis,
  • kompletní zajištění evidence a zpracování písemného styku, vč. komunikace prostřednictvím datové schránky,
  • provádění a zajištění platebního styku s klienty a dodavateli, vč. správy služby soustředěného inkasa plateb obyvatelstva (SIPO),
  • evidence a tvorba smluv dle platné legislativy, vč. právní pomoci při vymáhání sankcí,
  • zajištění běžného i generálního úklidu domu prostřednictvím smluvních partnerů,
  • správa a evidence pojištění vč. komunikace s pojistitely klientů,
  • archivace všech dokumentů,
  • běžné komplexní údržby domu,
  • havarijní telefonní linka a havarijní servis prostřednictvím smluvních partnerů,
  • vedení, aktualizace a archivace technické dokumentace k nemovitosti,
  • zajištění všech dodavatelů služeb potřebné pro nemovitost, kontrola jejich činnosti,
  • provádění a hlídání všech revizních kontrol, odstranění závad z kontrol a revizí,
  • rozsáhlých investičních akcí, vč. výběrového řízení a stavebního a technického dozoru,
  • zajištění úvěrů a refinancování úvěrů spojených s nemovitostí,
  • umožnění provádění činností funkcionáře domu rostřednictvím informačního serveru na internetu,
  • přístup klientů k datům svého prostoru na internetu prostřednictvím informačního serveru.