Zpět

Vyúčtování záloh

Do kdy bude vyúčtování zpracované?

Vyúčtování služeb za celý rok provádíme jednou ročně a konečným spotřebitelům je odesláno do 30. dubna následujícího roku (dle § 7 zákona č. 67/2013 Sb., kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostor v domě s byty).

Kdy mi nejpozději dorazí přeplatek?

Standardní lhůta pro finanční vyrovnání přeplatků, ale i nedoplatků je 4 měsíce od doručení vyúčtování. V případě, že u nás nemáte nahlášené číslo bankovního účtu pro vyplácení přeplatků a přeplatky Vám chodí složenkou, doporučujeme Vám si u nás číslo účtu nahlásit a tím se vyhnout zbytečnému čekání na poště. Jestliže chcete nahlásit číslo účtu pro zaslání přeplatků klikněte sem.

Reklamace a námitky

Reklamace vyúčtování můžete uplatnit písemně nejpozději do jednoho měsíce od obdržení vyúčtování. Jestliže chcete reklamovat vyúčtování, klikněte sem.

Změna výše záloh za služby

Výši záloh, které hradíte v předpise si u nás můžete kdykoliv jednoduše změnit. Chcete-li změnit výši záloh za byt/prostor v družstevním domě, klikněte sem. Pro změnu záloh za byt ve společenství vlastníků jednotek klikněte sem.